Storing CrossNetworks

Wegens een storing bij onze partner CrossNetworks worden er diverse verbinding onderbroken. Er wordt zowel bij CrossNetworks als bij Pocos alles aan gedaan om de storing zo snel mogelijk te verhelpen en de impact te beperken.

Update 17:00: Om 15:55 is de verbinding terug online gekomen. De oorzaak van de verstoring is nog niet bekend, waardoor er risico bestaat dat het opnieuw voorkomt. De engineers blijven dus bezig met zoeken naar de oorzaak en het implementeren van een permanente oplossing.

Update 20-11-2018 09:18 uur er is op dit moment weer een verstoring op het netwerk van parkned. het noc is hiervan op de hoogte en het onderzoek loopt.

Update 20-11-2018 10:48 Klanten die nog problemen ondervinden adviseren we om eerst de netwerkapparatuur te herstarten alvorens te bellen over de storing. Dit zijn alle klanten waarvan wij op de hoogte zijn dat ze down waren als een gevolg van deze storing. Als u na een herstart van de apparatuur nog problemen ondervindt, meld dit dan bij ons via de servicedesk op 088-0100700 optie 1. wij kunnen dan met Crossnetworks schakelen om de dienst terug online te krijgen.

Voor meer informatie kunt u terecht op de pagina van CrossNetworks: http://bit.ly/2FrTxvI

Begin: 2018-11-19 15:00:00
Eind:
Status: Open