Storing Ziggo Glasvezelverbindingen

— afmelding 06 november 09:15 —

Ziggo meldt dat afgelopen nacht rond 03:00 de herstelwerkzaamheden met succes zijn afgerond. De impact is hiermee weggenomen.

— update 05 november 18:10 uur —

De oorzaak is gevonden en is een kapot component in het core netwerk van Ziggo. Voor herstel moet Ziggo meerdere componenten herstarten. Deze herstart wordt aankomende nacht tussen 01:00 en 06:00 uitgevoerd. Morgenvroeg volgt een nieuwe update.

— update 05 november 16:15 uur —

Ziggo geeft aan dat er nog hard aan een oplossing gewerkt wordt. Verder geen nieuwe informatie.

— update 05 november 14:15 uur —

Ziggo meldt dat er meerdere engineers op locatie (datacenter) werken aan een oplossing.

—update 05 november 11:35 uur —

Ziggo engineers zijn nog bezig met onderzoek van de storing.  Wij houden je op de hoogte.

— oorspronkelijk bericht 05 november 09:45 uur —

Onze leverancier Ziggo meldt een landelijke storing in het ethernet netwerk. Als gevolg van de storing ervaren gebruikers een verminderde performance van de verbinding.
Ziggo is een onderzoek gestart.
Wij houden je op de hoogte.