Bereikbaarheid Support/Servicedesk

Vanaf donderdag 20-06-24 om 15:00 zal er een kleine wijziging zijn in de bereikbaarheid van onze support afdeling.

Wij gaan onze software voor de Servicedesk binnenkort migreren naar de cloud en zijn druk bezig met de voorbereidingen. Om de veiligheid van onze systemen te waarborgen tijdens onze voorbereidingen, voeren we tijdelijk een controle uit voor het inloggen op onze Servicedesk portal:

  1. Ga eerst naar Pulse (https://pulse.pocos.nl/) en log daar in, zoals je dat gewend bent.
  2. Vanaf dat moment heb je voor 1 week toegang tot de Servicedesk portal (https://servicedesk.pocos.nl/) vanuit je huidige IP-adres.

Verplaats jij je werkzaamheden in deze periode naar een locatie met een ader IP-adres (bijvoorbeeld van huis naar kantoor), dan is het nodig om opnieuw even in Pulse in te loggen.

Natuurlijk ontvang je nog steeds updates per e-mail en kun je ook per e-mail reageren op tickets. Precies zoals je gewend bent.

Telefonisch zijn we bereikbaar op 088 – 0100700.