Storing telefonie

Tip: in het geval van een Asterisk centrale kan het nodig zijn om te kijken of de SIP trunk geregistreerd is. Als dat niet het geval is kun je een SIP reload uitvoeren. In het geval van Swyx kan het nodig zijn om de Link manager te herstarten.

Update 12:50: Alle systemen werken nu weer naar behoren. In het proces zijn doorschakelingen verwijderd. Deze worden nog teruggezet het komende uur. Mocht u noch hinder ondervinden, neem dan contact op met de servicedesk. Pocos zal vanmiddag met een statement komen en komende week met een RFO.

Update 12:00: We zijn oplossingen aan het onderzoeken. Deze storing heeft nog steeds de hoogste aandacht van iedereen binnen Pocos.

Update 10:50: Er is een probleem met de RTP engines. We zijn in conclaaf over de oplossing.

Update 10:00: We zijn op dit moment druk bezig de storing op te lossen. We kunnen nog geen tijdsindicatie geven. We begrijpen hoe vervelend dit is en zullen via pocos-noc.nl updates blijven geven.

Momenteel hebben we last van traagheid van het telefonieplatform. Hierdoor kunnen mogelijk nieuwe verbindingen niet worden opgezet of bestaan de verbindingen worden verbroken. We zijn bezig met het onderzoek.

IngangFriday 30 August 09:00
EindFriday 30 August 12:50
StatusGesloten